17. novembra 2007 19:39:02 CET
Správny internetový honič je vyznávačom tzv. "interaktívneho honenia", čo ho technicky posúva v hierarchii honičov na popredné miesto. Internetový honič nie je žiadny honič raňajší, posteľný, či dokonca záchodový... je to typický honič firemný. On totiž svoje honenie povýšil na záľubu a šport zároveň. Nabudí sa v práci pohľadom na nejakú sexi kolegyňu a potom sa naloguje na svoju obľúbenú stránku a číha na svoje obete. Prichytia ma - neprichytia ma? Stihnem to kým príde upratovačka? Kto mi zo stola ukradol hygienické vreckovky! Toto sú typické problémy, ktoré ho trápia. Môže mať tak pred päťdesiatkou, odrastené deti a mierne frigidnú ženu - najlepšie kariéristku. Jeho telo je mľandravé, alebo mierne obézne, je prešedivelý až plešatý. Nedisponuje ani potrebným šarmom, ani potrebným finančným obnosom na to, aby si honiť nemusel sám. Ale hlavne mu chýba odvaha. Chce si spestriť svoj upadajúci sexuálny život a zároveň nemeniť nič na tom reálnom. Je to typický predstaviteľ nižšej strednej triedy, stredný riadiaci pracovník v upätej košieľke s kravatou, na ktorej je vidieť nielen vzorky jeho jedálneho lístka, ale aj známky nevkusu s ktorým bola vyberaná. (obrázok dodám)