Forums » Nekategorizováno

BEZ CHLUPŮ

  • 24. mája 2007 21:58:49 CEST
    Jest-li si někdo holí tělo, neznamená hned, že je buzerant.
  • 24. mája 2007 21:29:47 CEST
    ja si neholim nohy ruky ani chlpi na imtimnich mieastach nie som buzerant, žena ma môže oholit. Žena mi môže vytrhat chlpi z imtimneho miesta nech citim bolest. Holenie hlavi to nie
  • 19. mája 2007 13:35:56 CEST
    lava,nebo jen velmi krátký "plyšový"sestřih se mi líbí a vyholené tělo má i jisté praktické přednosti v BDSM praktikách a o hygieně nemluvě.
  • 19. mája 2007 13:34:15 CEST
    lava,nebo jen velmi krátký "plyšový"sestřih se mi líbí a vyholené tělo má i jisté praktické přednosti v BDSM praktikách a o hygieně nemluvě.
  • 19. mája 2007 13:29:52 CEST
    Díky - velmi rozumná řeč i rozumný způsob vysvětlení vlastního stavu odstranění "porostu"
  • 18. mája 2007 22:20:46 CEST
    Vždytˇje blbost, aby Vás na ulici někdo poznal podle rozsahu Vašeho vyholení, pokuď nechodíte tedy nazí po ulici :-)))
    Podle hlavy to nepoznáte, protože vyholený teď chodí skoro každý třetí chlap a nemusí to být zrovna otrok. A především nejde o to aby Vás někdo poznal.
    Mám vyholené tělo a nikdo to na mne nezpozoroval ani v létě a když, tak to nedal najevo. Od brady dolů se holím pravidelně a udržuji hladké tělo. Nemám jistě potíže s hygienou, pak tedy nesmrdím a Madam se to líbí. Dotyk na vyholenou kůži vnímám mnohem senzitivněji.
  • 15. mája 2007 17:49:43 CEST
    Osobne si myslím, že v bežnom živote je to vec vkusu každého jednotlivca či bude vyholený, alebo nie. Rozpoznávať na verejnosti otroka podľa vyholenej hlavy vedie k uniformovanosti, ktorá nie každému vyhovuje. Toto je možné na nejakej otrockej farme, kde sa všetci otroci musia podriadiť jednotným pravidlám, aby bolo na prvý pohľad jasné "kto za koho kope". Ak chceme na prvý pohľad na verjnosti poznať otroka je tu možnosť nosiť jednotné tričko ako to je propagované, myslím na stránke otroknet . Aj s tým však mnohí otroci nesúhlasia, pretože je to pre nich veľmi súkromná a ešte viacej intímna záležitosť, s ktorou by neradi bežali na verejnosť.
  • 14. mája 2007 17:50:01 CEST
    Pocitově je to jistě jiné - ač nejsem sub, tak o tom také vím své:)) A co se týká chlapů - mě osobně se to líbí.. nejen vizuálně, ale takový heboučký subík je příjemný i na dotek:)
  • 14. mája 2007 17:38:47 CEST
    Nadhodil jsem téma spíše ve smyslu, jaké máte poznatky a ještě lépe pocity, když si vyholite část nebo dokonce celé tělo a třeba i hlavu.
    A jest-li se budete poznávat na ulici podle stupně a druhu vyholení je spíš druhotné, ne-li nepodstatné.
    Spíš mne zaujalo, že ať se nadhodí jakékoli téma, vždy to sklouzne do diskuze o extremních variantách daného tématu, které jsou navíc málo pravděpodobné, tudíž následné diskuze jsou vlastně skoro zbytečné, ale za to jsou dost vyhrocené.
    • 2 posts
    13. mája 2007 22:54:11 CEST
    Keby mali vsetci otroci vyholene vlasy tak si ich kazdy zaradi skor ku skinom :-)

    Navyse proste nevidim dovod preco by som mala pozadovat sluzby od cudzieho otroka. Hrajem sa len s mojim vlastnym partnerom a podobne snahy a tlaky o promiskuitu vyrazne neznasam.
  • 13. mája 2007 21:43:22 CEST
    Ted nějak nechápu proč to píšeš.asi si nečetl předchozí můj příspěvěk.mluvil jsem o tom že "otrok pozná kolegu" v momentě kdyby měli všichni otroci vyholené hlavy.tak jsem to myslel
  • 13. mája 2007 21:26:16 CEST
    Viděl jsem v brněnském supermarketu mámu s dcerou. Dcera nádherné dlouhé vlásky, máma půl hlavy vyholené, půl hlavy velice jemné strniště. Jest-li to byla subinka nevím, ale pohled to byl fantastický.
  • 13. mája 2007 18:12:27 CEST
    A můžeš mi říci, jak, podle tvého názoru, pozná "otrok" na ulici kolegu a domina "sluhu, kterého by mohla využít" ??? myslím, že bys byl asi hodně překvapen, kdo v tvém okolí je BDSM pozitivní a v jakém postavení je... Erotická submise či dominance vůči někomu velmi málo odpovídá submisi či dominanci sociální... A jsou jen drobné náznaky postavení postřehnutelné na veřejnosti, z nichž mnohé navíc mohou být považovány, a také jimi jsou, za možná ne již zcela běžné projevy galantnosti (zavázání boty, políbení ruky ...)
  • 13. mája 2007 15:13:37 CEST
    Uznávám, že neznám příliš realitu ČR a SR (TV programy naprosto vůbec), jsme zpět dost krátce a tak jsem zatím ještě stále hodně ovliněna místy, kde by to zřejmě neupoutalo pozornost nikoho.

    Pokud jde o můj osobní postoj, pak bych to provádět kdekoliv na veřejnosti považovala za hloupoust. I já jsem toho názoru, že intimní věci patří za zeď domu a určitě mimo pohled dětí. Navíc takové věci (dekorace = pouta, obojky, vodítka a pod.) považuji i v D/s vtazích spíše za nadstavbové hračky, které mohou bavit jen občas a nebo jen chvíli, pak mohou zevšednět jako cokoliv jiného, takže bych to s jejich používáním moc nepřeháněla ani v soukromí...
  • 13. mája 2007 13:41:30 CEST
    Na ulici je k vidění ledacos, to je pravda.. Ovšem některých věcí si lidé všimnou a v dopbě, kdy se žádná televizní stanice, či časopis neobejde bez reportáže ze SM studia a to samozřejmě pokud možno ve skandální podobě, bych předpokládala, že pravý stav věcí by odhalilo lidí dost, nebo by pojali podezření....:) A velkým problémem je, když si takových věcí všimnou děti a žádají vysvětlení.. Vzhledem k tomu, že sexuální výchova a poskytování informací o alternativních sexuálních praktikách je v kompetenci rodičů, nepovažuji za vhodné exhibicionistickou produkcí na tyto praktiky upozorňovat..
  • 13. mája 2007 12:48:24 CEST
    Možná by to spíš bylo vnímáno jako pokus o reklamní upoutávku na něco, jako muzeum tortury, nebo jako druh recese, ...myslím, že realitu by za tím viděli až na posledním místě...

    Společnost mi připadá už hodně otupělá, aby cokoliv brala prostě jen takové jaké to je...
  • 13. mája 2007 12:42:21 CEST
    subinka bez vlasů by pro mne na atraktivitě spíše ztratila navíc bych naopak uvítala aby byla přirozeně naturální, než podle toho co je právě trendy ...

    Při tom, jak se dnes lidé zbavují vlasů a ochlupení, nebo jaké všemožné "účesy" = částečné vyholení a pod. si pořizují velmi pochybuji, že by se vyholováním dal nějak určit stav podřízenosti nějakého "s" jedince na veřejnosti, prostě by byl naopak stejně módní jako mnoho jiných kolem něj... zamýšlený účel by to spíš nesplnilo...
  • 13. mája 2007 12:42:17 CEST
    Ale "zasvěcení" to na té ulici poznají.a o to právě jde. otrok pozná kolegu a domina pozná sluhu kterého by mohla hned využít.o to mi šlo.ostatní lidé jsou mi ukradení co si budou myslet nebo ne.já si o české společnosti také nemyslím nic hezkého
  • 13. mája 2007 9:13:59 CEST
    Na ulici rozhodně nebude identifikován jako jako otrok, ale jako oholený chlap:))) Veřejnosti je to totiž buď naprosto fuk, nebo se, což jehorší případ může cítit obtěžována konfrontací s něčím co právě na té veřejnosti něočekává, není na to připravena co zcela evidentně patří do soukromí. Ať jde už o o někoho vedeného v poutech a na vodítku na ulici, nebo jinou jednoznačnou záležitost. Ovšem to oholení by stejně nebylo idrozpoznáno ve významu, který by mu jeho nositel přikládal..:)
    Navíc oholení skutečně není znakem čehokoliv jiného než vkusu. Tedy jestli subík má mít, či nemá mít oholeny některé partie, případně které, je čistě věcí jeho a jeho paní.
    • 2 posts
    13. mája 2007 6:39:16 CEST
    podla mna oboje :-)
    Pre mna ale na verejnost ziadne znaky otroctva nepatria, nevidim dovod sokovat tym ze som ina. Staci ze to vie a tazko prechrupava rodina.
  • 13. mája 2007 1:31:59 CEST
    je to tu přednáška o historii nebo debata o tom zdali by měli být otroci bez chlupů nebo ne.osobně si myslím že by měli být bez chlupů kromě hlavy nejen všechny ženy ale i všichni muži.vyholení hlavy je pro otroka jistě velký skok.zatím mě to neláká.připadá mi to jako velký extrém ale umím si to v budoucnu představit i na sobě.aspon se otrok odliší od ostatních lidí a na ulici bude poznat hned a to je dost sexy ne?
  • 12. mája 2007 23:00:26 CEST
    Slované nejsou má parketa :-) ale matně si vzpomínám, že něco podobného platilo i pro Germány a vzhledem k tomu, že mezi těmito skupinami jsou i mnohé religionistické podobnosti, tak předpokládám, že Tvůj popis zacházení s otroky je v tomto ohledu velmi autentický...

    V islámském světě je vyholení intimních míst a podpaží povinností ženy, jinak ji muž považuje za nečistou a nemohl by s ní mít sexuální styk. Tato situace vedla např. k tomu, že když skupiny ozbrojenců v Afghánistánu unesly dívky, tak je vždy před znásilněním na některé své základně vyholily... zakořeněné zvyky jim stály za to neznásilňovat hned a počkat a dát si tu práci...

    Vyholování intimních oblastí, končetin (ale u mužů i třeba hrudníku a pod.) se stává podle mne nesmyslným módním diktátem, který postihuje stále více lidí i věkových skupin, ti co by před pár lety považovali vyholení za obscénostsi si dnes zvedají žaludek nad těmi, kdo to nepraktikují...

    Přiměřené vyholení u ženy se mi líbí, vyholený muž ve mě vyvolává akorát pocit, že mám před sebou trapného buzíka... (nic proti normálním homosexuálům)...
    • 2 posts
    12. mája 2007 22:26:26 CEST
    inak co sa tyka uplneho vyholenia poznam pana co ma tu smolu ze jeho telo neobsahuje ziadne chlpy a povazuje to za dost velky problem. Napriklad v lete ked sa poti mu vsetok pot ktory nam zastavuje obocie a mihlanice steka do oci co nie je prijemne.
    • 2 posts
    12. mája 2007 22:25:15 CEST
    Myslim ze si tu niekto torsku pletie obdobia :-) Slovania mali vo zvyku vyholovat otrokom pol hlavy vcetne obocia, brady a vlasov. Tym boli ujdeny otroci lahko identifikovatelny.
  • 12. mája 2007 22:20:11 CEST
    Záleží asi o jaké období šlo, v Římské říši tak jedno stol. př. n.l. a tři století po n.l. platilo, že holá brada byla důkazem společenské úrovně, na rozdíl od židů a křesťanů si pohané bradu i hlavu holili, po pádu Ř.ř. se skoro 1000 let považoval přirozený stav s vlasy a vousy za normální. Od 2. pol. 17. stol. se stává holení módou, snaha o zachování vousů u orthodoxních názorových proudů v 18.-19. stol. tuto módu jen zpomalila a od konce 19. století se holá brada stává téměř společenským diktátem.

    Pro zajímavost: katolíci tvrdí podle Ratramnusovy oponentury proti Fótiovi, že holení hlavy (vyholování) a brady u kněží pochází z římské tradice: pohané prý k zesměšnění ostříhali apoštolu Petrovi v Antiochii hlavu (tonsura Petri) a oholili bradu, a protože Petr je podle ŘK zakladatelem církve v Římě, učinili římští klerici z Petrova zesměšnění ctnostný zvyk. Papež Řehoř VII. nařídil holení brady u duchovenstva a od 12. století platilo pro duchovenstvo pravidlo „clerici barbam ne nutriant“ (duchovní ať si nenechávají vousy). V 16. stol. došlo k zmírnění tohoto zákazu, ale vliv francouzské módy toto zmírnění narušil, což nakonec vedlo k tomu, že papež Pius IX. v roce 1863 požadoval, aby místní biskupové opět zamezili duchovním nosit vousy bez zvláštního souhlasu z Říma.

    Židé považují oholení brady a extremní stříhání vlasů za potupu a v antice byli v židovském společenském prostředí vyholováni (vousy i vlasy) pouze kastráti - otroci nikoliv.

    Egypťané naopak holou hlavu a tvář měli ukotvené v náboženských předpisech.

    Takže mám pocit, že oholená hlava by jen těžko byla čistě znakem otrockého postavení...