21. apríla 2015 18:34:10 CEST
Voľakedy museli šéfovia sekcií mať povinne dohľad nad záchrannými zložkami v podniku raz mesačne,takže ako mladému mi pripadli hasiči,cez víkend,ok,vonku zima,poľadovica ako svina,tak prechádzam,fabrikou na kontrolu,okrem lodí tam bolo všetko,osobáky,nákladné,buldozéry,žeriavy,traktory,vlakové depo a colná nakládka, colník potreboval blombovať vlak,zavadzal mu traktor,tak som ho dal nabok,,,ale mna debila napadlo ,kedže som sa nudil,odviesť traktorom ťažký kal z čističky cez mesto na skládku,videl ma kamoš čo bol veduci ekonom a vraví,ber ma zo sebou ani ja som ešte nešiel traktorom,jasné že nik z nás nemal papiere,pri sebe,
Cesta po meste ešte ok,,,ale prišli príkazové značky a to bol pruser,stačilo nám prejsť 50 metrov a boli by sme rovno na výpadovke,najhoršie bolo to že rovno pod fizlovnou,ale značka kázala obísť to oklukou do kopca,,ty kokos na tom ľade,zapol som aj predný náhon a podme do kopca,potom mi došlo prečo su fízli nalepený v oknách,traktor trhal kocky z obrubníka ako lego a tie len tak lietali dookola,
To ešte nič,
Vypadli sme z mesta a železničný prejazd,ibaže blbý,rovno na svahu,takže rampy hore ok ideme,lenže na vrchole svahu pruser,
Traktor sa preklopil cez kolaj na druhu stranu ale vlečka zostala za koľajnicami,,,,brr,,ľad ,kolesá hrabali ako divé a nič nezaberalo zbytočne som robil čo sa dalo,uzávierky nič nezaberalo,nevládal potiahnuť vlečku cez koľajnicu,najhoršie bolo že kolesá už skoro stratili dezén a boli z nich sliky,a ani spiatočka nezabrala,
Vlados asi si si domyslel že rampy išli dole a medzinárodný rýchlik Waršava Bukurešť si to už pálil po koľajniciach,,
Teraz čo,,?,hmla ako v prdeli,,
Neviem čo ma napadlo ale za sekundu som kladivom vyrazil zarážku a klin,vlečka letela cez rampy dole ja s tým šrotom na druhu stranu,
Asi odvtedy ma policajti zbožnuju,,,

,
No bude o čom kecať,