11. mája 2013 21:12:24 CEST
..ano, čítala som čo píšeš a musím konštatovať, že nie si človek na diskusiu..si majster vytrhávania slov z kontextu a pridávania si k tomu toho čo sa ti hodí. Ak som napísala, že nie som odborník, neznamená to, že neviem čítať, ale ako si všímam, ty si odborník naozaj na všetko a ako zisťujem aj na bezpečnosť jadrových elektrárni. Musíš byť významný človek, keď tam chodíš len tak pomotať:-))))takže poslednýkrát....zaujala ma ta tvoja poznámka o školstve...ja si naopak nemyslím, že máme málo vzdelaných ľudí, problém je ich odliv do zahraničia, pretože sa tu nedokážu uživiť a čaká ich tu neradostná budúcnosť. Naše školstvo ma nedostatky ako každe odvetvie tohto štátu, ale myslím si, že je stále na veelmi vysokej urovni a problem je niekde inde,,,. A k tým geneticky modifikovaným potravinám proti ktorým tak negativisticky vystupujes. Základna myšlienka ich vzniku bola fakt dobrá, lebo na svete dosť významné percento ľudí tretieho sveta hladuje, co ty ako odborník spochybňuješ, kedže aj v tejto oblasti si fundovaný. Ale aby som neodbočovala od merita veci....zamer bol dobrý, ale niekde potom sa to posralo. Pravda je tak niekde uprostred. Na začiatku sa sľubovalo, že genetické manipulácie daju rastlinám odolnosť voči škodcom a tým by sa urobil rázny koniec s problemom pesticidov a herbicidov...teda boli vyvinute rastliny s odolnosťou proti pesticidom a herbicidom...prečo?...aby sa mohli aplikovat vacsie davky...co na tom, ze trpí priroda a človek?....ale agrochcemicke spoločnosti maju kseft a nikdy nedopustia aby zrazu ostali nepotrebne a teda bez zisku...a A k ďalším veciam ktoré mi vkladáš do ust...kde som napisala, že firma ktorá vyraba chemické zbrane je dobrá????...mimochodom...nemusí to byť žiadna firma z USA, firmy ktoré nás zabíjajú aj bez vyvozu pesticidov ci vyroby zbraní mame aj doma. Opať si zoberiem ako príklad farmaceutický gigant. Vieš o tom, že AIDS sa da liečiť, ale prečo by ho niekto chcel liečiť, keď takto chorí ľudia potom