Forums » Nekategorizováno

ELEKTROSEX

• 5. apríla 2015 11:42:33 CEST
    Nie som v tomto veľký odborník, ale viem, že prístrojov len na našom trhu je aspoň dvadsať. Treba pritom dobre vyberať, pretože nie každý z nich je určený pre muža aj ženu a opätovne nie každý je určený na spríjemnenie sexu ako takého a zároveň aj na mučenie. Navyše si treba dať pozor pri kúpe na to, či je to komplet, alebo človek potom zistí že musí dokúpiť to či ono. Na Amazone sa predáva tiež toho veľa, no treba si dobre prečítať dovozné a iné podmienky.
  • 10. apríla 2015 18:23:20 CEST
    Konečne aj ja,uf,,
  • 10. apríla 2015 11:15:24 CEST
    Sak som doma :D
  • 10. apríla 2015 10:43:56 CEST
    Tak hybaj domov bude zábava,,
  • 10. apríla 2015 9:22:36 CEST
    Mysli,
  • 10. apríla 2015 1:17:12 CEST
    Šak nič iné nevie aj v blogoch v novinách furt len spamuje a hádže tam x krát prevzate veci z iných článkov čo opíše do piče a zaplní celu stranu,
    Ok
    Ale nech aspon raz vypotí vlastnu myšlienku nie samé kopie kopíí,,
  • 9. apríla 2015 21:07:22 CEST
    ....zbytocne deries jazyk a klavesnicu:-))))
  • 9. apríla 2015 20:51:20 CEST
    Boha tam! Jaka citronova stava a obaly?
  • 9. apríla 2015 20:22:19 CEST
    Áno ale ty počítaš so sučastným elektrolytom a veľkou plochou,
    Vtedy sa jednalo o obbradné hrnčeky,vázy,misky v rádoch pár cm,nič veľké,
    A elektrokyt nebol na dnešnom princípe,ved vtedy vedci vzali do labáku a odskušali,vyrobili elektrolyt z citronovej šťavy a zmesi citrusových plodov a dostali napätie medzi medeným valcom v strede a mínusovým obalom 0.55 volta,a klasický tanier to galvanizovalo zlatom 3 dni,
    Mna zaujal fakt že to po 5000 rokoch fungovalo a že vobec ten medený valec neskonal na porážku samozoxidovaním,,,?,,,
    Hm máme sa čo učiť,
  • 9. apríla 2015 20:13:42 CEST
    Nooo,?,,šak hej len ide o to že furt treba tie staré veci nanovo objavovať lebo sa akosi na ne zabudne,to iba my si myslíme že sme na vrchole